Pagina's

zondag 16 november 2014

Lotta skirt... Part two!

Gisteren zagen jullie mijn eerste Lotta-skirt tijdens de blogtour. Vandaag toon ik het rokje dat ik eerst had gemaakt voor de test. Ik koos voor een stofje dat al even in mijn stoffenkast lag en geen idee had wat ermee te doen. De winter is op komst! Ik vond dit dan ook een ideaal stofje om mee aan de slag te gaan.

Yesterday you saw my first Lotta-skirt during the blog tour. Today I show the skirt I had first made for the test. I chose a fabric that lay in my fabric closet for a long time and had no idea what to do with it. Winter is coming! So I thought this was a perfect fabric. 






Mijn metekindje Olivia was voor dit rokje ook graag model.

My godchild Olivia was very enthusiastic to be the model for this skirt.















Hier vindt je het patroon terug.              You can find the pattern here.



Stoffen Stoffenspektakel Knopen Veritas

3 opmerkingen:

  1. Zo'n mooi stofje en het rokje is geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was eerst vooral fan van de andere Lotta, maar nu ik deze meer en meer zie, begin ik ook echt van dit fabelachtige rokje te houden. M

    BeantwoordenVerwijderen