Pagina's

maandag 9 maart 2015

De komst van een kleine meid...

Ik ben 3 weken terug tante geworden van Cosette. Hier en hier kon je al zien wat ze als cadeau kreeg. Mijn zus vroeg daarnaast om nog een dekentje en een vlaggenlijn voor haar te naaien. Met veel plezier begon ik aan deze opdracht. We zijn twee maanden terug naar De Stoffenkamer te Gent gegaan en kozen enkele mooie stofjes.







Colored Windows gecombineerd met donkerblauwe nicky velours.























De speelbuggy van grote zus Olivia kreeg ook een nieuw lakentje...












































Rood en geel zijn de kleuren die terugkomen in het doopsuiker. We kozen dan ook voor een bijpassende vlaggenlijn....


De vlagjes zijn afgewerkt met paspel. Dit vergt meer werk, maar heeft wel dat extra aan de vlagjes.
Hoe deed ik de puntjes ? Ik gaf telkens een knip in de paspel voor en na mijn bocht.










Graag geef ik jullie nog enkele fotootjes mee van Cosette haar doopsuiker....









Haar geboortekaartje...












De mama en papa van Cosette hebben zeer veel werk in het doopsuiker gestoken en mogen terecht fier zijn op het resultaat! Ik vind het prachtig!


3 opmerkingen: