Pagina's

woensdag 1 april 2015

Een zomerse Theo...

De eerste Theo voor Finn was een succes ! Zijn verjaardagstenue ligt geknipt klaar op tafel. Tussendoor heb ik mij gewaagd aan een zomerse Theo in tricot. Ditmaal weer maat 92 SMALL zonder naadwaarde.



Ik heb mij nog niet gewaagd aan een doorlopende print. Volgende keer wel eens proberen.



Bij het selecteren van de foto's zag ik hier wel beetje een doorlopende print. Puur toeval! :)











Dit keer is de kraag afgewerkt met paspel....

























Enkele foto's met het model..... :)







































Patroon Theo van Zonen09 Stof Kiwi Fabrics Paspel De Stoffenkamer

11 opmerkingen:

  1. Das een tof hemdje! Zit waarschijnlijk ook heel gemakkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi hemdje! Heel leuk die paspel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hemdje in tricot! Zit ongetwijfeld heel comfortabel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een super leuk exemplaar! Mooie combinatie met dat oranje. Finn boft maar, volgens mij heeft hij ondertussen een hele kledingkast vol met toffe outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi hemdje in een prachtig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zo tof gedaan! Theo-hemdje staat hier ook al laaaang op de planning, en dan ook eens eentje in tricot! Nu nog eens tijd vinden voor alles, want tis wat stillekes op naaivlak ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa hier ligt hij ook klaar!! Jij hebt hem ook zonder naadwaarde gedaan zie ik! Heb je dan overal de naadwaarde weggelaten? Ook bij de staander ed!? Die van mij moet ook wat kleiner worden namelijk 😁

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb deze inderdaad zonder naadwaarde gemaakt. Ook de staander, maar merkte wel dat het moeilijker was om aan de panden te naaien. Ik denk dat het best is dat je voor staander wel naadwaarde neemt en je kan het teveel achteraf nog weg knippen ? Veel succes! :)

      Verwijderen