Pagina's

zondag 9 augustus 2015

Een ingeduffeld cadeautje...

Deze middag zijn we naar de babyborrel gegaan van een klein meisje Maura. Ook deze keer koos ik ervoor om iets zelf te naaien. Ditmaal was het nog eens de beurt aan het zalige jasje uit het eerste boek 'Zo Geknipt'. Dit patroon blijft een topper om af te geven als cadeau!




De 'Mind the Moose' van Soft Cactus combineerde ik met een zacht Teddy katoen. Heerlijk zacht en warm voor misschien wel koude wintermaanden....








Patroon Ingeduffeld - Zo geknipt 1  Stof Soft Cactus Voering Petite Couture

7 opmerkingen:

  1. Ik moet dringend dat boek bemachtigen... weer iets moois vanonder je machine gerold

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Zeker het boek in huis nemen :) Nog heel veel andere leuke zaken om te naaien.

      Verwijderen
  2. Ik ben zwaar fan van die stof én het jasje! Hier hangt er ook één klaar om geblogd te worden. Leuke manier van fotograferen trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wou eens in onze tuin fotograferen (voor eens iets anders). De moestuin bleek ideaal :)

      Verwijderen
  3. Dat staat hier ook nog op het baby-verlanglijstje :-) Heb er al heel wat zien passeren, maar deze is echt een mooi zacht herfst/winter kleurtje!
    Is het een moeilijk vestje om te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Dit patroon was het eerste kledingstuk dat ik naaide en ik was zelf verbaasd hoe vlot het ging. :) Zeker maken! Ze hebben er heel lang geniet van doordat het wat ruim zit. Ik kijk al uit naar jouw exemplaar :) succes!

      Verwijderen
  4. Leuk jasje, mooie stofjes! Ik heb de stof ook alweer klaar liggen om een kraamcadeautje te maken!

    BeantwoordenVerwijderen