Pagina's

maandag 17 augustus 2015

Hiep Hiep Hoera voor Olivia!

Drie jaar geleden werd ik meter van Olivia. Een fiere meter! Ze brengt bij iedereen een lach op het gezicht. Een schat van een kind!

Gisteren mocht ze al kaarsjes uitblazen voor haar verjaardag en wij waren erbij. Wat ik zou geven als cadeau lag al even vast, maar natuurlijk te laat aan begonnen. Vandaag zien jullie het eerste deel van haar cadeau....

Today it is the birthday of Olivia. 3 years old! Yesterday was her party. Today you see the first part of her gifts.....


             Een slaapzak voor haar pop van Straight Grain en een deken à la Cozette voor Olivia.....




Geel is het lievelingskleur van Olivia. Ik zocht dan ook bewust naar een geel stofje in mijn kast voor de slaapzak. Daarbij vond ik ook een passend stofje voor de voering. Beide zijn van Soft Cactus.

Yellow is her favorite color. I found a perfect fabric for her.





Bij een garageverkoop van Liesellove kocht ik nicky velours in enkele kleuren met het gedacht dat het ooit wel eens van pas zou komen. Zo ook deze gele, passend bij een mooi stofje van Petit Pan. Bij gebrek aan paspel in huis koos ik voor de werkwijze à la Cozette.

A beautiful Petit Pan with yellow nicky velours. I chose the method of Cozette.





Olivia, dikke proficiat met jouw verjaardag en geniet van jouw dagje! :)

8 opmerkingen:

  1. Oh beiden weer heel mooi en dat petit pan-stofje, om zo verliefd op te worden!!! :-)
    Die slaapzak wil ik hier ook eens proberen maken, niet te moeilijk? Heb nog nooit met een blinde rits gewerkt vandaar m'n vraag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De mini versie heb ik zonder blinde rits gemaakt. De grote versie is met blinde rits en valt zeer goed mee. In het patroon wordt het zeer goed uitgelegd (ook met duidelijke foto's) Zeker proberen! :)

      Verwijderen
  2. Mooi, mooier, mooist! Welke methode heeft jouw voorkeur: met paspel of à la Cozette?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goeie vraag! Heb toch even moeten nadenken :) Ik vind beide leuk om te maken. Maar als ik dan toch zou moeten kiezen.... ga de voorkeur naar à la Cozette. De reden is omdat het eindresultaat mooier oogt en opgevouwd een mooi pakketje is ;)

      Verwijderen
    2. Dan ga ik het volgende dekentje ook eens à la Cozette proberen! Bedankt!

      Verwijderen