Pagina's

dinsdag 11 augustus 2015

Wie komt er daar piepen...

Naast naaien is haken ook één van mijn creatieve bezigheden. Na het zien van mijn mama haar creaties wou ik ook wel eens proberen om zo een exemplaar te haken.

I like crochet! After seeing my mom her creations  I wanted also to try this. 





Ik koos voor 'Bina' de beer om mee te starten...            I chose 'Bina' the bear to start with...






Deze lalylala heb ik gehaakt met haaknaald 3,5mm. De wol is Scheepjes Stonewashed 'Boulder Opal' gecombineerd met witte Scheepjes Stonewashed. De sjaal is gebreid uit een restje.

Na het haken van deze kan ik wel zeggen dat het een verslaving is. ;)
Ik ben al bezig aan een volgend exemplaar!

This lalylala I crochet with hook 3,5mm. The wool is Scheepjes Stonewashed 'Boulder Opal'.
I am already working on another one! :)







Patroon Lalylala Bina   Scheepjes Kiekeboe te Oudenaarde

9 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik probeerde het ook eens, maar ik heb niet zoveel geduld daarvoor. Naaien is meer mijn ding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh... Zo mooi... Ik zou zo graag leren haken, en nog meer als ik dit zie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leve YouTube! Veel filmpjes van de verschillende steken en in het nederlands :)

      Verwijderen
  3. oh smelt :)
    die is ZO schattig!
    Ik ben al blij dat ik twee steken kan om de dekens van de kids te maken, dit is echter te hoog gegrepen voor me ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Deze beer is gehaakt in enkel vaste steken. Misschien het proberen waard ? :)

      Verwijderen
  4. Azo cute! Jaaaren geleden toen ik nog vele jonger was, haakte ik ook wel eens, maar zo mooi nooit zene. Ik heb het geduld er niet meer voor denk ik ;-) Tof gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen