Pagina's

maandag 21 september 2015

Billie, anders bekeken!

Billie, één van de laatste nieuwe patronen van Zonen09.... Een TOP patroon. De pasvorm is ideaal en je hebt zoveel mogelijkheden voor telkens een nieuw exemplaar. Ik ben fan!

Na het naaien van twee Billies (wordt nog geblogd) kwam ik op het idee om dit patroon als basis te nemen voor een sweater voor Finn.

***

Billie, one of the last new patterns of Zonen09... a TOP pattern. The fit is perfect and there are a lot of options. I am a fan!

I took this pattern as basis for a sweater for Finn. 


                                      Finn heeft al wat sporen achtergelaten op zijn trui :)


Ik vertrok van de STANDAARD versie maat 86. Deze is aan de ruimere kant bij Finn. De kap, maat 80, heb ik genomen uit Ottobre 1/2015 Nr. 9. Deze is met een overslag aan Billie genaaid. Als afwerking koos ik nog voor een applicatie.








Patroon Billie - Zonen09   Sweat De Stoffenkamer  Applicatie Van Ikke

13 opmerkingen:

  1. Hele mooie sweater, hoe breed nam jij de heup en armbandjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik heb deze niet exact gemeten. ik schat op 2tal centimeters minder dan breedte van heup en mouwen. Dit omwille van de minder rekbare stof. :)

      Verwijderen
  2. oooh, dat is een leuke strijkapplicatie! Zo mooi op de blauw: PRACHTIG

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi, echt waar! Die applicatie, hoe cool is dat! En die raglanmouwen zijn zo gemakkelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knappe trui! En met die applicatie helemaal af, alsof hij ervoor gemaakt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie trui! hier staat de Billie ook nog op mijn to do lijstje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super idee! Ga ik onthouden en mss wel kopieëren als ik mag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wát een idee! Erg mooi geworden. Ik moet hier ook nog wat sweaters fabriceren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superschone trui!!! Ook een keigoed idee.

    BeantwoordenVerwijderen