Pagina's

woensdag 26 augustus 2015

Roar!

Na mijn eerste lalylala begon ik aan deze leukerd....    

After my first lalylala I started this nice one....




Loni is gehaakt met haaknaald 3,5mm in Scheepjes Stonewashed 'Yellow Jasper' en gecombineerd met witte Scheepjes Stonewashed. De sjaal is hier ook gebreid, afwisselend rechtse en averechtse naald.

I crochet this one with hook 3,5 in Scheepjes Stonewashed 'Yellow Jasper' and combined with white Scheepjes Stonewashed. The scarf is knitted, alternating right and reverse needle.







Zijn haar.... love it!








Patroon Lalylala Loni  Scheepjes Filomena

5 opmerkingen:

  1. Ik was vorige week ook aan het kijken om er eentje te haken. Moeilijk? Maar haken en breien is voor mij gelijk aan herfst en winter. Lekker gezellig in de zetel 's avonds :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker eens proberen! :) Het zijn enkel vaste steken. Ik zou wel als tip geven om met een eenvoudige lalylala te starten. Het haken zal dan goed in de vingers zitten en kan je eens een moeilijkere proberen.

      Verwijderen
  2. ooooooh zo schattig! en die haartjes! geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen